Telegram Group & Telegram Channel
#رقـــــــيـــــــــة 💕


الحلقة الثانية عشر

قامت رقية بتثاقل للقيام اصل بقالها فترة مكسلة عن الطاعة صلت ودعت كثير بحرقة وهي شايفة نفسها على حافة الضياع وبعد الفجر مش جالها نوم فقامت فتحت اللاب وقعدت عالفيس
يزيد: السلام عليكم
رقية: اهلين
يزيد: بتعملي ايه يا دزمة
رقية: ازيك
يزيد: ايييييييييييييييييه ده
رقية: في ايه
يزيد: رقية ذات نفسها مش بتشتم؟ لالالالا اكيد تعبانة ولا خدتلك سخونية
رقية بزهق: مش فايقالك على فكرة
يزيد: في ايه
رقية: مفيش
يزيد: انتى مش هتكني ا بت كل يوم خناق ولا ايه ارحمي الراجل
رقية بعصبية: ربنا ياخدني ويريحكوا مني انا الظالمة المفترية حلو؟
يزيد بضيق: ايه الي انتى بتقوليه ده يا رقية استغفري ربنا
رقية: استغفرك ربي واتوب اليك
يزيد: مينفعش ندعي على نفسنا بس قولي اللهم ان كنت تعلم ان الحياة خيرا لي فاحييني وان كنت تعلم ان الموت راحة لي فامتني
رقية: ماشي
يزيد: عموما انا اسف والله مقصدش اضايقك
رقية: انا الي اسفة معلش اعصابي تعبانة شويه
يزيد: انا مش عايز اتدخل في خصوصياتك بس لو تحبي اتفضفضي انا موجود
رقية: لا عادي بس ... بص انا هكلم مع ندى شوي اهي جت
يزيد بتفهم: ماشي اهو بنات بتفهموا على بعض بردو
رقية: ندوش
ندى: حبيب قلب ندوش
رقية: مخنووووووووقة اوي يا ندى
ندى: خير يا قلبي مالك
رقية: شويه مشاكل مع خطيبي
ندى: هما وراهم حاجة غير ينكدوا علينا يعني
رقية: فاضية؟
ندى: طبعا يا قلبي
رقية: طلب مني حاجة صعبة اووووووي مش هقدر اعملها
ندى بتوجس: طلب ايه
رقية بالم: صعب اووي مش عارفة انطق ولا عارفة هو فكر كده ازاي
ندى: اممممممممممم تقريبا فهمت ده واحد واطي اصلا وانتى رديتي بايه بقا
رقية بعفوية: هرد بايه يعني ضحكت وقلبت الموضوع هزار
ندى بغيظ: نععععععععععععععم انتى هبلة يا رقية ده اكيد فكرك موافقاه
رقية: لا والله مش موافقاه انا اتصدمت وقلت اخد الموضوع بهزار عشان ميزعلش ومعملش مشكلة وكمان ميفكرش ان حاجة زي دي ممكن تحصل
ندى بغيظ شديد غلط يا رقية غلط اووووووي ما يزعل ويتفلق كمان
رقية: طب اعمل ايه دلوقتى
ندى: بصى انتى احكى لاختك اومامتك وهما اكيد هيعرفوا يتصرفوا
رقية: خايفة يقولولي روحي ومفيهاش حاجة
ندى بغيظ شديد: انتى هبلة يا بنتى مفيش ام هتضيع بنتها
رقية: ماشي ربنا يستر
ندى: يلا قومي ريحي شوي والصبح اكلمى معاهم
رقية: ماشي دعواتك
ندى: من عينيا يا قلبي
======= =====

الصبح راحت رقية عند سمر بتمشي في الشارع جسد بلا روح وصلت وحاولت تكلم بهدوء وهي مرعوبة وخايفة تقولها الموضوع عادي زي كل مرة
رقية بتردد: سمر عايزه اكلمك في موضوع
سمر: خير يا حبيبتى
رقية بتوتر: خالد
سمر بتبرم: ماله سي خالد يا ست رقية مش هنخلص بقا من غتاتتك الراجل هيطفش
رقية انتفضت وقامت: خلاص انسي الموضوع مسكتها سمر من ايدها قائلة
سمر: خلاص تعالي هنا احكيلي في ايه
رقية بصوت مخنوق ومرعوب : عايزنى اروح اقابله فبيته
ضربت سمر بكفها على صدرها قائلة
سمر: يا مصيبتي وانتى قولتى ايه وعملتى ايه
رقية وارتاحت لرد فعل اختها
رقية: ما عملتش حاجة بالاول فكرته بيهزر بس لما رفضت زعل واتصلت بيه مردش عليا وبعثلي رسالة قالي زعلان ومش عايز اكلمك
سمر: لا حول ولا قوة الا بالله عارفة يا رقية من كذا يوم شفت مسلسل واحدة خطيبها خدها على بيته وع اساس يقعدوا براحتهم وبعدين هناك اغتصبها
تغير وجه رقيه وظهر الرعب على ملامحها ودقات قلبها تتلاحق وتصدر صوت فظيع وهي ضامة ايديها ناحية قلبها عشان تهدي دقاته وهي بتتخيل كان ممكن يحصلها ايه لو راحت وبقا يرن في اودانها كلامه

فلاش باك لكلام خالد الي بيتسابق لذاكرتها

انا بحبك يا رقية نفسي اقضي معاكى يوم براحتنا ومن غير حدود بجد مش عارف ليه بنعيش في مجتمع متخلف ليه الواحد مينفعش يحضن حبيبته في الشارع ده حب بريئ بجد ناس جهلة كل همها تقتل الحب يا ريت بجد لو تيجي شقتي ونقضي اليوم سوا ننزل السوق سوا ونرجع البيت سوا ونقف بالمطبخ سوا يااااه نفسي بس يوم واحد فاكره ردها ساعتها لما قالتله ان شاء الله لما نجوز فرد عليها مش قادر اصبر عايز دلوقتى ما تيجي نعملها متخافيش يا رقية انتى روحي ومحدش ممكن ياذي روحه ولا مش بتثقي فيا

سمر:رقية رقية رقييييييييييييية
رقية: هاه في ايه
سمر: مالك سرحتى فين
رقية وعنيها مليانة دموع وخوف: معلش سرحت شوي
سمر: متخافيش محدش يقدر يعملك حاجة وبعدين ده شكله ميستاهلكيش
رقية بعتاب: هو مش ده الانسان المحترم والي زي جوزي
سمر: يووووووووه خلاص بقا فكرته راجل بس شكله زباله سيبيه وخلاص
رقية: هو اني اسيبه دي مجرد كلمة تتقال مفيش قلب اتعلق بيه
سمر بنفاذ صبر: ليه هو انتى حبتيه كفا الله الشر دنا بحس انك مش طايقاه
رقية بضعف: ده كان في الاول بس بس اول ما بقيت اسمع كلام حلو كثير واقنع نفسي ان ده خطيبي ولازم احبه وارضيه عشان بمكانة جوزي بقيت اشوفه بشكل ثاني ومشاعري اتغيرت
سمر بلا مبالاة: خلاص يا
👍41



group-telegram.com/ahgeel/2373
Create:
Last Update:

#رقـــــــيـــــــــة 💕


الحلقة الثانية عشر

قامت رقية بتثاقل للقيام اصل بقالها فترة مكسلة عن الطاعة صلت ودعت كثير بحرقة وهي شايفة نفسها على حافة الضياع وبعد الفجر مش جالها نوم فقامت فتحت اللاب وقعدت عالفيس
يزيد: السلام عليكم
رقية: اهلين
يزيد: بتعملي ايه يا دزمة
رقية: ازيك
يزيد: ايييييييييييييييييه ده
رقية: في ايه
يزيد: رقية ذات نفسها مش بتشتم؟ لالالالا اكيد تعبانة ولا خدتلك سخونية
رقية بزهق: مش فايقالك على فكرة
يزيد: في ايه
رقية: مفيش
يزيد: انتى مش هتكني ا بت كل يوم خناق ولا ايه ارحمي الراجل
رقية بعصبية: ربنا ياخدني ويريحكوا مني انا الظالمة المفترية حلو؟
يزيد بضيق: ايه الي انتى بتقوليه ده يا رقية استغفري ربنا
رقية: استغفرك ربي واتوب اليك
يزيد: مينفعش ندعي على نفسنا بس قولي اللهم ان كنت تعلم ان الحياة خيرا لي فاحييني وان كنت تعلم ان الموت راحة لي فامتني
رقية: ماشي
يزيد: عموما انا اسف والله مقصدش اضايقك
رقية: انا الي اسفة معلش اعصابي تعبانة شويه
يزيد: انا مش عايز اتدخل في خصوصياتك بس لو تحبي اتفضفضي انا موجود
رقية: لا عادي بس ... بص انا هكلم مع ندى شوي اهي جت
يزيد بتفهم: ماشي اهو بنات بتفهموا على بعض بردو
رقية: ندوش
ندى: حبيب قلب ندوش
رقية: مخنووووووووقة اوي يا ندى
ندى: خير يا قلبي مالك
رقية: شويه مشاكل مع خطيبي
ندى: هما وراهم حاجة غير ينكدوا علينا يعني
رقية: فاضية؟
ندى: طبعا يا قلبي
رقية: طلب مني حاجة صعبة اووووووي مش هقدر اعملها
ندى بتوجس: طلب ايه
رقية بالم: صعب اووي مش عارفة انطق ولا عارفة هو فكر كده ازاي
ندى: اممممممممممم تقريبا فهمت ده واحد واطي اصلا وانتى رديتي بايه بقا
رقية بعفوية: هرد بايه يعني ضحكت وقلبت الموضوع هزار
ندى بغيظ: نععععععععععععععم انتى هبلة يا رقية ده اكيد فكرك موافقاه
رقية: لا والله مش موافقاه انا اتصدمت وقلت اخد الموضوع بهزار عشان ميزعلش ومعملش مشكلة وكمان ميفكرش ان حاجة زي دي ممكن تحصل
ندى بغيظ شديد غلط يا رقية غلط اووووووي ما يزعل ويتفلق كمان
رقية: طب اعمل ايه دلوقتى
ندى: بصى انتى احكى لاختك اومامتك وهما اكيد هيعرفوا يتصرفوا
رقية: خايفة يقولولي روحي ومفيهاش حاجة
ندى بغيظ شديد: انتى هبلة يا بنتى مفيش ام هتضيع بنتها
رقية: ماشي ربنا يستر
ندى: يلا قومي ريحي شوي والصبح اكلمى معاهم
رقية: ماشي دعواتك
ندى: من عينيا يا قلبي
======= =====

الصبح راحت رقية عند سمر بتمشي في الشارع جسد بلا روح وصلت وحاولت تكلم بهدوء وهي مرعوبة وخايفة تقولها الموضوع عادي زي كل مرة
رقية بتردد: سمر عايزه اكلمك في موضوع
سمر: خير يا حبيبتى
رقية بتوتر: خالد
سمر بتبرم: ماله سي خالد يا ست رقية مش هنخلص بقا من غتاتتك الراجل هيطفش
رقية انتفضت وقامت: خلاص انسي الموضوع مسكتها سمر من ايدها قائلة
سمر: خلاص تعالي هنا احكيلي في ايه
رقية بصوت مخنوق ومرعوب : عايزنى اروح اقابله فبيته
ضربت سمر بكفها على صدرها قائلة
سمر: يا مصيبتي وانتى قولتى ايه وعملتى ايه
رقية وارتاحت لرد فعل اختها
رقية: ما عملتش حاجة بالاول فكرته بيهزر بس لما رفضت زعل واتصلت بيه مردش عليا وبعثلي رسالة قالي زعلان ومش عايز اكلمك
سمر: لا حول ولا قوة الا بالله عارفة يا رقية من كذا يوم شفت مسلسل واحدة خطيبها خدها على بيته وع اساس يقعدوا براحتهم وبعدين هناك اغتصبها
تغير وجه رقيه وظهر الرعب على ملامحها ودقات قلبها تتلاحق وتصدر صوت فظيع وهي ضامة ايديها ناحية قلبها عشان تهدي دقاته وهي بتتخيل كان ممكن يحصلها ايه لو راحت وبقا يرن في اودانها كلامه

فلاش باك لكلام خالد الي بيتسابق لذاكرتها

انا بحبك يا رقية نفسي اقضي معاكى يوم براحتنا ومن غير حدود بجد مش عارف ليه بنعيش في مجتمع متخلف ليه الواحد مينفعش يحضن حبيبته في الشارع ده حب بريئ بجد ناس جهلة كل همها تقتل الحب يا ريت بجد لو تيجي شقتي ونقضي اليوم سوا ننزل السوق سوا ونرجع البيت سوا ونقف بالمطبخ سوا يااااه نفسي بس يوم واحد فاكره ردها ساعتها لما قالتله ان شاء الله لما نجوز فرد عليها مش قادر اصبر عايز دلوقتى ما تيجي نعملها متخافيش يا رقية انتى روحي ومحدش ممكن ياذي روحه ولا مش بتثقي فيا

سمر:رقية رقية رقييييييييييييية
رقية: هاه في ايه
سمر: مالك سرحتى فين
رقية وعنيها مليانة دموع وخوف: معلش سرحت شوي
سمر: متخافيش محدش يقدر يعملك حاجة وبعدين ده شكله ميستاهلكيش
رقية بعتاب: هو مش ده الانسان المحترم والي زي جوزي
سمر: يووووووووه خلاص بقا فكرته راجل بس شكله زباله سيبيه وخلاص
رقية: هو اني اسيبه دي مجرد كلمة تتقال مفيش قلب اتعلق بيه
سمر بنفاذ صبر: ليه هو انتى حبتيه كفا الله الشر دنا بحس انك مش طايقاه
رقية بضعف: ده كان في الاول بس بس اول ما بقيت اسمع كلام حلو كثير واقنع نفسي ان ده خطيبي ولازم احبه وارضيه عشان بمكانة جوزي بقيت اشوفه بشكل ثاني ومشاعري اتغيرت
سمر بلا مبالاة: خلاص يا

BY عالم القصص والروايات 📚


Warning: Undefined variable $i in /var/www/group-telegram/post.php on line 260

Share with your friend now:
group-telegram.com/ahgeel/2373

View MORE
Open in Telegram


Telegram | DID YOU KNOW?

Date: |

The Dow Jones Industrial Average fell 230 points, or 0.7%. Meanwhile, the S&P 500 and the Nasdaq Composite dropped 1.3% and 2.2%, respectively. All three indexes began the day with gains before selling off. Telegram boasts 500 million users, who share information individually and in groups in relative security. But Telegram's use as a one-way broadcast channel — which followers can join but not reply to — means content from inauthentic accounts can easily reach large, captive and eager audiences. In 2018, Russia banned Telegram although it reversed the prohibition two years later. Overall, extreme levels of fear in the market seems to have morphed into something more resembling concern. For example, the Cboe Volatility Index fell from its 2022 peak of 36, which it hit Monday, to around 30 on Friday, a sign of easing tensions. Meanwhile, while the price of WTI crude oil slipped from Sunday’s multiyear high $130 of barrel to $109 a pop. Markets have been expecting heavy restrictions on Russian oil, some of which the U.S. has already imposed, and that would reduce the global supply and bring about even more burdensome inflation. Telegram has gained a reputation as the “secure” communications app in the post-Soviet states, but whenever you make choices about your digital security, it’s important to start by asking yourself, “What exactly am I securing? And who am I securing it from?” These questions should inform your decisions about whether you are using the right tool or platform for your digital security needs. Telegram is certainly not the most secure messaging app on the market right now. Its security model requires users to place a great deal of trust in Telegram’s ability to protect user data. For some users, this may be good enough for now. For others, it may be wiser to move to a different platform for certain kinds of high-risk communications.
from us


Telegram عالم القصص والروايات 📚
FROM American