Telegram Group & Telegram Channel
#رقـــــيـــــة 💕2

الحلقة 19

رقية: السلام عليكم
الصوت: وعليكم السلام ورحمة الله .. اكمل الصوت بحنين: رقية
رقية بحذر: مين معايا
الصوت: انا سالم
رقية بارتباك ودهشة: ايييييييييييييه
بصت على اختها الي مثبتة بصرها عليها فارتبكت وقفلت السكة
سمر بنظرات متفحصة: مين
رقية وهي لسه مستغربة: ده سااالم
سمر بعصبية خفيفة: نعععععععم وايه فكره بيكى دلوقتى احنا ناقصين قرف
رقية بصوت خافت: ده منسينيش عشان يفتكرنى
سمر بحنق: احنا هنرجع للموال القديم ولا ايه
رقية: ما قولتش كده بس سالم الوحيد الي حبيني وعمره ما جرحني
سمر باستهزاء: عمره ما عمل حاجة؟
رقية: ده انسان مش ملاك عشان ميغلطش .. غلط بسبب حد ثاني .. الحد الي فرق بينا بالاتفاق معاكوا ولا ناسية
سمر بزعيق: افهمي يا رقية متفقتش مع حد متفقتش
بصي بقا من الاخر وهعيد الي قولتهولك قبل كده
والله العظيم ورب الكعبة يا رقية لو فكرتى ترجعيله لا انا اختك ولا اعرفك .. فوقي بقا ده مش من مستواكى لا فكريا ولا ماديا ولا شكل ولا اي حاجة
ثم اكملت قائلة وهي بتطلع من الاوضة: ويلا قومي نشوف هنعمل ايه عالغداء
نزلت دمعة حيرانة من عيون رقية وهي بتردد بحرقة: سالم
سالم نزل الفون من على اودانه ببطئ وانهار في العياط وهو بيردد بقلب محروق
سالم: ليه يا رقية ليه بتعذبيني كده ليييييييييييييه .. دنا بحبك ومش هتلاقي حد يحبك قدي .. ليه مش عايزه تسامحيني على غلطة غلطتها زمان معقوله قلبك اسود كده
ودخلت على صوت عياطه اخته خديجة
خديجة: سالم فيك ايه مالك يا اخويا
سالم بصلها بضعف
خديجة: رقية بردو؟؟ انت مش هتنسى ولا ايه
سالم: مش قادر يا خديجة مش قااااااااااااااااادر دي مش طايقاني وقفلت السكة في وشي الحكاية بقالها سنين ولسه مش قادرة تسامحني مع انها عارفة ان الي حصل كان ــــــــ
ومقدرش يكمل قامت خديجة جريت حضنته وفضلت تطبطب عليه بس غصب عنها دموعها نزلت على حال اخوها وسندها مش قادرة تشوفوا بالضعف ده
رقية وهي بتجهز عشان تنزل مع اخوها الرؤية الي قرروا يعملوها بعيد عن البيت لقيت الشيطان بيوسوسلها ويكبر في دماغها كلام اختها لقيت نفسها بتلبس الفستان الي قالتلها عليه

نزلت رقية مع اخوها قعدوا في مكان عام وفجاة شافت خااااااااااالد وعنيها جت فـ عينه وهو مصدقش الي شايفه قدامه
خالد بدهشة: رقية مع واحد ثاني
واكمل بغل: اما وريتك ا رقية
رقية اول ما شافته ارتبكت
رقية: احم احم تيجوا نغير المكان
العريس(منير): ليه خير
رقية: لا مفيش بس زهقت شويه
العريس واخوها افتكروه ارتباك او كسوف عشان الرؤية
منير : عجبته اوي.. عجبه رقتها وحيائها
بس معجبوش لبسها ضيق شويتين
روحوا وعدا يومين ومنير متصلش برقية خالص رقية قلقت وخافت ليكون خالد يعرفوا وقاله حاجة
قامت متصلة بيه بحجة انه يومها كان تعبان وعايزه تطمن بس مردش عليها
بقيت هتجنن وبتعيط بشكل هستيري طول الوقت.. بقيت شبه متاكدة ان خالد قال عنها حاجة
وبقيت تفتكر كل تهديداته لما كان يقولها مش هتجوز غيره مش هيسيبها فحالها هيطعن في عرضها بس مش هيسمح لراجل غيره يقرب منها
قامت مكلمة اخوها
رقية عمر
عمر نعم
رقية: منير متصلش بيا خالص من بعد الرؤية لو مرتاحش معايا مفيش مشكلة خالص بس عايزه اعرف السبب ممكن تعرفلي؟؟
عمر : من عينيا

رقية قاعدة سرحانة في اوضتها ويدخل عليها عمر بوجه عابس يتطاير من عيونه الشرر
رقية لما شافته بالمنظر ده قلبها وقع وحسيت انه هيغمى عليها
ما بقتش شايفة قدامها غير صورة خالد وهو لسه مهددها من شويه برسايله كالعادة بقيت مستنية اخوها هيقتلها ونظراته دي رعبتها
يتبع.......
👍1



group-telegram.com/ahgeel/2390
Create:
Last Update:

#رقـــــيـــــة 💕2

الحلقة 19

رقية: السلام عليكم
الصوت: وعليكم السلام ورحمة الله .. اكمل الصوت بحنين: رقية
رقية بحذر: مين معايا
الصوت: انا سالم
رقية بارتباك ودهشة: ايييييييييييييه
بصت على اختها الي مثبتة بصرها عليها فارتبكت وقفلت السكة
سمر بنظرات متفحصة: مين
رقية وهي لسه مستغربة: ده سااالم
سمر بعصبية خفيفة: نعععععععم وايه فكره بيكى دلوقتى احنا ناقصين قرف
رقية بصوت خافت: ده منسينيش عشان يفتكرنى
سمر بحنق: احنا هنرجع للموال القديم ولا ايه
رقية: ما قولتش كده بس سالم الوحيد الي حبيني وعمره ما جرحني
سمر باستهزاء: عمره ما عمل حاجة؟
رقية: ده انسان مش ملاك عشان ميغلطش .. غلط بسبب حد ثاني .. الحد الي فرق بينا بالاتفاق معاكوا ولا ناسية
سمر بزعيق: افهمي يا رقية متفقتش مع حد متفقتش
بصي بقا من الاخر وهعيد الي قولتهولك قبل كده
والله العظيم ورب الكعبة يا رقية لو فكرتى ترجعيله لا انا اختك ولا اعرفك .. فوقي بقا ده مش من مستواكى لا فكريا ولا ماديا ولا شكل ولا اي حاجة
ثم اكملت قائلة وهي بتطلع من الاوضة: ويلا قومي نشوف هنعمل ايه عالغداء
نزلت دمعة حيرانة من عيون رقية وهي بتردد بحرقة: سالم
سالم نزل الفون من على اودانه ببطئ وانهار في العياط وهو بيردد بقلب محروق
سالم: ليه يا رقية ليه بتعذبيني كده ليييييييييييييه .. دنا بحبك ومش هتلاقي حد يحبك قدي .. ليه مش عايزه تسامحيني على غلطة غلطتها زمان معقوله قلبك اسود كده
ودخلت على صوت عياطه اخته خديجة
خديجة: سالم فيك ايه مالك يا اخويا
سالم بصلها بضعف
خديجة: رقية بردو؟؟ انت مش هتنسى ولا ايه
سالم: مش قادر يا خديجة مش قااااااااااااااااادر دي مش طايقاني وقفلت السكة في وشي الحكاية بقالها سنين ولسه مش قادرة تسامحني مع انها عارفة ان الي حصل كان ــــــــ
ومقدرش يكمل قامت خديجة جريت حضنته وفضلت تطبطب عليه بس غصب عنها دموعها نزلت على حال اخوها وسندها مش قادرة تشوفوا بالضعف ده
رقية وهي بتجهز عشان تنزل مع اخوها الرؤية الي قرروا يعملوها بعيد عن البيت لقيت الشيطان بيوسوسلها ويكبر في دماغها كلام اختها لقيت نفسها بتلبس الفستان الي قالتلها عليه

نزلت رقية مع اخوها قعدوا في مكان عام وفجاة شافت خااااااااااالد وعنيها جت فـ عينه وهو مصدقش الي شايفه قدامه
خالد بدهشة: رقية مع واحد ثاني
واكمل بغل: اما وريتك ا رقية
رقية اول ما شافته ارتبكت
رقية: احم احم تيجوا نغير المكان
العريس(منير): ليه خير
رقية: لا مفيش بس زهقت شويه
العريس واخوها افتكروه ارتباك او كسوف عشان الرؤية
منير : عجبته اوي.. عجبه رقتها وحيائها
بس معجبوش لبسها ضيق شويتين
روحوا وعدا يومين ومنير متصلش برقية خالص رقية قلقت وخافت ليكون خالد يعرفوا وقاله حاجة
قامت متصلة بيه بحجة انه يومها كان تعبان وعايزه تطمن بس مردش عليها
بقيت هتجنن وبتعيط بشكل هستيري طول الوقت.. بقيت شبه متاكدة ان خالد قال عنها حاجة
وبقيت تفتكر كل تهديداته لما كان يقولها مش هتجوز غيره مش هيسيبها فحالها هيطعن في عرضها بس مش هيسمح لراجل غيره يقرب منها
قامت مكلمة اخوها
رقية عمر
عمر نعم
رقية: منير متصلش بيا خالص من بعد الرؤية لو مرتاحش معايا مفيش مشكلة خالص بس عايزه اعرف السبب ممكن تعرفلي؟؟
عمر : من عينيا

رقية قاعدة سرحانة في اوضتها ويدخل عليها عمر بوجه عابس يتطاير من عيونه الشرر
رقية لما شافته بالمنظر ده قلبها وقع وحسيت انه هيغمى عليها
ما بقتش شايفة قدامها غير صورة خالد وهو لسه مهددها من شويه برسايله كالعادة بقيت مستنية اخوها هيقتلها ونظراته دي رعبتها
يتبع.......

BY عالم القصص والروايات 📚


Warning: Undefined variable $i in /var/www/group-telegram/post.php on line 260

Share with your friend now:
group-telegram.com/ahgeel/2390

View MORE
Open in Telegram


Telegram | DID YOU KNOW?

Date: |

As a result, the pandemic saw many newcomers to Telegram, including prominent anti-vaccine activists who used the app's hands-off approach to share false information on shots, a study from the Institute for Strategic Dialogue shows. Now safely in France with his spouse and three of his children, Kliuchnikov scrolls through Telegram to learn about the devastation happening in his home country. In the past, it was noticed that through bulk SMSes, investors were induced to invest in or purchase the stocks of certain listed companies. Although some channels have been removed, the curation process is considered opaque and insufficient by analysts. The company maintains that it cannot act against individual or group chats, which are “private amongst their participants,” but it will respond to requests in relation to sticker sets, channels and bots which are publicly available. During the invasion of Ukraine, Pavel Durov has wrestled with this issue a lot more prominently than he has before. Channels like Donbass Insider and Bellum Acta, as reported by Foreign Policy, started pumping out pro-Russian propaganda as the invasion began. So much so that the Ukrainian National Security and Defense Council issued a statement labeling which accounts are Russian-backed. Ukrainian officials, in potential violation of the Geneva Convention, have shared imagery of dead and captured Russian soldiers on the platform.
from us


Telegram عالم القصص والروايات 📚
FROM American