Telegram Group & Telegram Channel
#رقـــــيـــــة 💕

الحلقة 25

علاء بيبص عالرسائل ومذبهل: رقية ؟؟ رقية تعمل كده ومين ده الي بتحبه اوي كده .. دي كلها رسائل رومانسية .. هتوصلينا لفين يا رقية
بس اتعامل مع رقية طبيعي بس نظراته كانت مريبة حسست رقية انه عارف عنها حاجة وبقيت كل اما تشوفه ترتبك
اما علاء بعد كذا يوم حب ينهي الموضوع وقام راح عند سمر
علاء: الا قوليلي يا سمر وهو رقية ما فيش عندها حاجة كده ولا كده مش هنفرح يعني ولا ايه
سمر: لا والله ما عندهاش
علاء بعصبية: كذااااااااااااااااابة
واداها الفون واكمل قائلا: اتفضلي يا هانم دي رسائل اختك مع واحد ممكن اعرف ده مين بقا؟؟
سمر بخوف: علاء لو سمحت اهدى ومتكبرش الموضوع واوع تقول لحد
علاء بغيظ: تقصدي اوع تقول لعمر صح
سمر: ارجوك يا علاء ده عمر ممكن يموتها انت عارفه عصبي قد ايه وانا هكلمها وافهم منها الموضوع
علاء بغيظ: اكثر حاجة غيظاني انها ضحكت علينا وعاملة فيها نبيهة اهو ربنا وقعها بقا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سمر و رقية
سمر: بقا قولتيلي انتى ويزيد مفيش بينكوا حاجة وانك نهيتي معاه الموضوع
رقية بخوف: ايوا
سمر: وهتفضلي في الكذبة دي لحد امتى
رسايلك الي على الفون القديم كلها عند علاء وقريناها كلها يا ست الملتزمة
الا قوليلي هو مش كلام الحب ده حرام بردو؟؟
رقية بخوف شديد: اييييييييه يا مصيبتي وعلاء قال ايه
سمر: مصيبة ايه كويس موقعوش في ايدين عمر ولا كنتى ترحمتي على نفسك
بس علاء زعلان جدا وماكانش متوقع انك تخبي عليه حاجة زي دي
رقية:انا هكلم معاه

اول حاجة عملتها رقية كلمت يزيد
رقية: مصيبة يا يزيد علاء عرف كل حاجة .. نسيت مش حذفت رسايلنا عالفون القديم .. انا خايفة اوي
يزيد: حبيبتي اهدي بس .. رقية حبيبتي مش هقولك غير كلمتين انا بحبك انا معاكى ولا يمكن اسيبك
رقية: انا هكلم معاه
يزيد: طيب ولو عايز اني اكلمه جاهز وطمنيني عليكى انا مش هقفل هستناكى تطمنيني
رقية: انا خايفة ياخدوا مني الفون ويمنعوني عنك
يزيد: متقوليش كده يا رقية بالله عليكى فهميه كل حاجة بالراحة انا مستعد اكلمه او اكلم ابوكى حتى
رقية: ماشي

وراحت اوضة علاء
رقية: علاء انا عايزاك
علاء وهو بيبتسم: خير
رقية بتحاول تخفي توترها واصطنعت الزعل: انا زعلانة منك
علاء ومستغرب بجاحتها: نعععععععم
رقية: ايوا المفروض لما تكتشف حاجة تيجي تقولي مش تحكي لحد ثاني
عموما انا هحكيلك الموضوع وافهمك
وابتدت رقية تسرد في الاحداث كلها وعلاء يسال وهي تجاوب كانها في تحقيق وبعد صمت رهيييييب بينهم نطق علاء
علاء بوجوم: بس الموضوع صعب صعب اوووي اهلك مستحيل يوافقوا مستحيييييل
رقية: طب اشمعنى لما كان اتقدملي واحد عايش برا مصر وافقتوا وما كانش عندكم اعتراض مع ان ده اقرب منه معترضين ليه
علاء:ده مش من بلدنا ولا نعرفه
رقية بعياط: دي كلها كذا ساعة والقلب وما يريد يا علاء ارجوك اقف جنبي ارجوك انت الوحيد الي هتفهمني
علاء صعبت عليه رقية جدا ومقدرش يكسر قلبها: ماشي يا رقية ربنا يسهلك الي فيه خير ليكى

عدت الايام ورقية بقيت مرتاحة شوي لوجود اخوها جنبها مع ان بقا عليها رقابة مشددة وكل اما يلاقيها بتكلمه يزعقلها ويقولها كفاية كلام
ورجعت حياتها لطبيعتها ثاني الى ان حصلت حاجة غيرت مجرى حياتها 180 درجة
غيرت حياتها بشكل كلي
حاجة هتخسر من وراها كثييير بس هتكسب اكثر
يتبع.......
👍1



group-telegram.com/ahgeel/2440
Create:
Last Update:

#رقـــــيـــــة 💕

الحلقة 25

علاء بيبص عالرسائل ومذبهل: رقية ؟؟ رقية تعمل كده ومين ده الي بتحبه اوي كده .. دي كلها رسائل رومانسية .. هتوصلينا لفين يا رقية
بس اتعامل مع رقية طبيعي بس نظراته كانت مريبة حسست رقية انه عارف عنها حاجة وبقيت كل اما تشوفه ترتبك
اما علاء بعد كذا يوم حب ينهي الموضوع وقام راح عند سمر
علاء: الا قوليلي يا سمر وهو رقية ما فيش عندها حاجة كده ولا كده مش هنفرح يعني ولا ايه
سمر: لا والله ما عندهاش
علاء بعصبية: كذااااااااااااااااابة
واداها الفون واكمل قائلا: اتفضلي يا هانم دي رسائل اختك مع واحد ممكن اعرف ده مين بقا؟؟
سمر بخوف: علاء لو سمحت اهدى ومتكبرش الموضوع واوع تقول لحد
علاء بغيظ: تقصدي اوع تقول لعمر صح
سمر: ارجوك يا علاء ده عمر ممكن يموتها انت عارفه عصبي قد ايه وانا هكلمها وافهم منها الموضوع
علاء بغيظ: اكثر حاجة غيظاني انها ضحكت علينا وعاملة فيها نبيهة اهو ربنا وقعها بقا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سمر و رقية
سمر: بقا قولتيلي انتى ويزيد مفيش بينكوا حاجة وانك نهيتي معاه الموضوع
رقية بخوف: ايوا
سمر: وهتفضلي في الكذبة دي لحد امتى
رسايلك الي على الفون القديم كلها عند علاء وقريناها كلها يا ست الملتزمة
الا قوليلي هو مش كلام الحب ده حرام بردو؟؟
رقية بخوف شديد: اييييييييه يا مصيبتي وعلاء قال ايه
سمر: مصيبة ايه كويس موقعوش في ايدين عمر ولا كنتى ترحمتي على نفسك
بس علاء زعلان جدا وماكانش متوقع انك تخبي عليه حاجة زي دي
رقية:انا هكلم معاه

اول حاجة عملتها رقية كلمت يزيد
رقية: مصيبة يا يزيد علاء عرف كل حاجة .. نسيت مش حذفت رسايلنا عالفون القديم .. انا خايفة اوي
يزيد: حبيبتي اهدي بس .. رقية حبيبتي مش هقولك غير كلمتين انا بحبك انا معاكى ولا يمكن اسيبك
رقية: انا هكلم معاه
يزيد: طيب ولو عايز اني اكلمه جاهز وطمنيني عليكى انا مش هقفل هستناكى تطمنيني
رقية: انا خايفة ياخدوا مني الفون ويمنعوني عنك
يزيد: متقوليش كده يا رقية بالله عليكى فهميه كل حاجة بالراحة انا مستعد اكلمه او اكلم ابوكى حتى
رقية: ماشي

وراحت اوضة علاء
رقية: علاء انا عايزاك
علاء وهو بيبتسم: خير
رقية بتحاول تخفي توترها واصطنعت الزعل: انا زعلانة منك
علاء ومستغرب بجاحتها: نعععععععم
رقية: ايوا المفروض لما تكتشف حاجة تيجي تقولي مش تحكي لحد ثاني
عموما انا هحكيلك الموضوع وافهمك
وابتدت رقية تسرد في الاحداث كلها وعلاء يسال وهي تجاوب كانها في تحقيق وبعد صمت رهيييييب بينهم نطق علاء
علاء بوجوم: بس الموضوع صعب صعب اوووي اهلك مستحيل يوافقوا مستحيييييل
رقية: طب اشمعنى لما كان اتقدملي واحد عايش برا مصر وافقتوا وما كانش عندكم اعتراض مع ان ده اقرب منه معترضين ليه
علاء:ده مش من بلدنا ولا نعرفه
رقية بعياط: دي كلها كذا ساعة والقلب وما يريد يا علاء ارجوك اقف جنبي ارجوك انت الوحيد الي هتفهمني
علاء صعبت عليه رقية جدا ومقدرش يكسر قلبها: ماشي يا رقية ربنا يسهلك الي فيه خير ليكى

عدت الايام ورقية بقيت مرتاحة شوي لوجود اخوها جنبها مع ان بقا عليها رقابة مشددة وكل اما يلاقيها بتكلمه يزعقلها ويقولها كفاية كلام
ورجعت حياتها لطبيعتها ثاني الى ان حصلت حاجة غيرت مجرى حياتها 180 درجة
غيرت حياتها بشكل كلي
حاجة هتخسر من وراها كثييير بس هتكسب اكثر
يتبع.......

BY عالم القصص والروايات 📚


Warning: Undefined variable $i in /var/www/group-telegram/post.php on line 260

Share with your friend now:
group-telegram.com/ahgeel/2440

View MORE
Open in Telegram


Telegram | DID YOU KNOW?

Date: |

The perpetrators use various names to carry out the investment scams. They may also impersonate or clone licensed capital market intermediaries by using the names, logos, credentials, websites and other details of the legitimate entities to promote the illegal schemes. The regulator said it has been undertaking several campaigns to educate the investors to be vigilant while taking investment decisions based on stock tips. I want a secure messaging app, should I use Telegram? For example, WhatsApp restricted the number of times a user could forward something, and developed automated systems that detect and flag objectionable content. "The inflation fire was already hot and now with war-driven inflation added to the mix, it will grow even hotter, setting off a scramble by the world’s central banks to pull back their stimulus earlier than expected," Chris Rupkey, chief economist at FWDBONDS, wrote in an email. "A spike in inflation rates has preceded economic recessions historically and this time prices have soared to levels that once again pose a threat to growth."
from us


Telegram عالم القصص والروايات 📚
FROM American