Telegram Group & Telegram Channel
#رقــــيـــــة 💕
قصص وروايات وحكايات

الحلقة السابعة

خالد: وحشتيني
رقية بدهشة :هو انت لحقت
خالد باستنكار: ايه
رقيه وكانها لسه مستوعبة هي قالت ايه :هاه لا ولا حاجة
خالد: بقولك وحشتيني
رقية بينها وبين نفسها: يخرب بيتك ا شيخ هقول ايه انا دلوقتى
بعد فترة صمت
خالد: سكتتي ليه
رقية: عادي
خالد: بقولك وحشتيني مش هتردي؟
رقية:هقول ايه
خالد: برايك تقولي ايه
رقية بكسوف شدييييد من الي مصر يكسفها: معرفش
خالد بغيظ مكتوم : قولي احساسك يا رقيه
رقية: بس انا مش حاسة بحاجة
وهنا صاحبنا جاتله النقطة
خالد بعصبية خفيفة: طب خلاص يا رقية خلاص سلام بقا
رقية بعدم اهتمام : سلام
رميت رقية الفون بعنف وهي تزفر بضيق وبنفس اللحظة زفر خالد بقوة ورمى الفون بعنف وهو بيردد خالد بغل: شكلك هتتعبني اوووووي يا رقية وانا الي بيتعبني بيندم كثيييير
========
انتى ايه الي هببتيه ده
تلك العباره القتها ام عمر على مسامع ابنتها لترد بانفعال
رقية: اكسفت يا ماما اكككسفت وبعدين ما وحشنيش هكذب يعني ولا ايه
ام عمر: ايوا اكدبي قوليله كلمة حلوه اهتمي بيييه لاحسن يزهق ويسيبك
رقية: يوووووووه كل شويه هيزهق ويسيبك قرفتوني ما يسيبني الي جابه يجيب غيره ارحمونى بقا مش عارفة ابقى جريئة مش عارفة اتخلى عن حيائي فثانية كده ادونى شويه وقت اتعود عليه
ام عمر: براحتك انتى عايزه تخلصي عليا وترتاحي
قامت رقية دخلت اوضتها واتفتحت في العياط بقهر رقية:لييه ليه كده ليه انا الي لازم اتنازل اتنازل عن رغباتي عن سعادتي حتى حيائي عايزيني اتنازل عنه اشمعنى هو ميصبرش ويستحملنى يعني ليييييييه
بعد ما هدات شوي
رقيه:استغفر الله لازم اجي على نفسي عشان مامتى لو تحصلها حاجة بسببي مش هسامح نفسي قامت مسكت الفون وبجمود وعبارات بارده خطت رسالتها "وانت كمان" واول ما خالد شافها اتصدم وهو مش مصدق
خالد بابتسامة خبيثة: اييييييوا كده عثل ا خلود ده انت لا تقاوم
وقام متصل بيها رقية اول ما رن الفون اتخضت ووشها احمر
رقية: يخربيتك ويخرب بيت رخامتك يااخي انا مش طايقاك وربنا مش طايقاك بتتصل ليه دلوقتى
رقية: ايوا
خالد: عايز اسمعها
رقية: نعم
خالد: عايز اسمعها يا روكتى
رقية: تسمع ايه
خالد: الرسالة الي بعثتيها
رقية: ماانا بعثتها
خالد: لا عايز اسمعها
رقيه من تحت الضرس: وانت كمان
خالد: انا كمان ايه
رقية: زيك كده
خالد: زيي ايه مش فاهم
رقية باحراج كبير: مشاعري يعني زيك كده
خالد بغتاته لا تحتمل: مش فاهم بردو زيي فايه يعني اصل مشاعري كثيرة ومش عارف بتكلمي عن ايه
رقية متغاظة وساكتة
خالد: الوووو روكتى عايز اسمها بقا
رقية نطقت: يوووووووه ماانا قولتلك وانت كمان خلاص بقا بطل تحرجني وسلام عايزه اصلي العشاء بياذن
قفلت السكة زفرت بقوة وفجاة وصلتلها رسالة
عيب اوي على فكره لما تزعقي لجوزك لازم يكون في احترام متبادل بينا
رقية: استغفر الله العظيم وقامت ردتله رسالة انا اسفه يا خالد بس بجد احرجتني جدا ياريت متزعلش مني وحشتني اوي على فكره بعثتها بغصة فحلقها ودموع على خدها عشان كانت مشاعر كاذبة مجرد حروف باردة
~~~~~~~ ~~~~~~
وعدت الايام وقعد يعلقها بيه وفعلا هي تعودت عليه وبقيت ترتاح معاه وتتعامل معاه على انه نصيبها بس فجاة اختفى من حياتها ولما رجع بعد ثلاث ايام كانت المفاجاة !! ...........

يتبع
👍1



group-telegram.com/ahgeel/2327
Create:
Last Update:

#رقــــيـــــة 💕
قصص وروايات وحكايات

الحلقة السابعة

خالد: وحشتيني
رقية بدهشة :هو انت لحقت
خالد باستنكار: ايه
رقيه وكانها لسه مستوعبة هي قالت ايه :هاه لا ولا حاجة
خالد: بقولك وحشتيني
رقية بينها وبين نفسها: يخرب بيتك ا شيخ هقول ايه انا دلوقتى
بعد فترة صمت
خالد: سكتتي ليه
رقية: عادي
خالد: بقولك وحشتيني مش هتردي؟
رقية:هقول ايه
خالد: برايك تقولي ايه
رقية بكسوف شدييييد من الي مصر يكسفها: معرفش
خالد بغيظ مكتوم : قولي احساسك يا رقيه
رقية: بس انا مش حاسة بحاجة
وهنا صاحبنا جاتله النقطة
خالد بعصبية خفيفة: طب خلاص يا رقية خلاص سلام بقا
رقية بعدم اهتمام : سلام
رميت رقية الفون بعنف وهي تزفر بضيق وبنفس اللحظة زفر خالد بقوة ورمى الفون بعنف وهو بيردد خالد بغل: شكلك هتتعبني اوووووي يا رقية وانا الي بيتعبني بيندم كثيييير
========
انتى ايه الي هببتيه ده
تلك العباره القتها ام عمر على مسامع ابنتها لترد بانفعال
رقية: اكسفت يا ماما اكككسفت وبعدين ما وحشنيش هكذب يعني ولا ايه
ام عمر: ايوا اكدبي قوليله كلمة حلوه اهتمي بيييه لاحسن يزهق ويسيبك
رقية: يوووووووه كل شويه هيزهق ويسيبك قرفتوني ما يسيبني الي جابه يجيب غيره ارحمونى بقا مش عارفة ابقى جريئة مش عارفة اتخلى عن حيائي فثانية كده ادونى شويه وقت اتعود عليه
ام عمر: براحتك انتى عايزه تخلصي عليا وترتاحي
قامت رقية دخلت اوضتها واتفتحت في العياط بقهر رقية:لييه ليه كده ليه انا الي لازم اتنازل اتنازل عن رغباتي عن سعادتي حتى حيائي عايزيني اتنازل عنه اشمعنى هو ميصبرش ويستحملنى يعني ليييييييه
بعد ما هدات شوي
رقيه:استغفر الله لازم اجي على نفسي عشان مامتى لو تحصلها حاجة بسببي مش هسامح نفسي قامت مسكت الفون وبجمود وعبارات بارده خطت رسالتها "وانت كمان" واول ما خالد شافها اتصدم وهو مش مصدق
خالد بابتسامة خبيثة: اييييييوا كده عثل ا خلود ده انت لا تقاوم
وقام متصل بيها رقية اول ما رن الفون اتخضت ووشها احمر
رقية: يخربيتك ويخرب بيت رخامتك يااخي انا مش طايقاك وربنا مش طايقاك بتتصل ليه دلوقتى
رقية: ايوا
خالد: عايز اسمعها
رقية: نعم
خالد: عايز اسمعها يا روكتى
رقية: تسمع ايه
خالد: الرسالة الي بعثتيها
رقية: ماانا بعثتها
خالد: لا عايز اسمعها
رقيه من تحت الضرس: وانت كمان
خالد: انا كمان ايه
رقية: زيك كده
خالد: زيي ايه مش فاهم
رقية باحراج كبير: مشاعري يعني زيك كده
خالد بغتاته لا تحتمل: مش فاهم بردو زيي فايه يعني اصل مشاعري كثيرة ومش عارف بتكلمي عن ايه
رقية متغاظة وساكتة
خالد: الوووو روكتى عايز اسمها بقا
رقية نطقت: يوووووووه ماانا قولتلك وانت كمان خلاص بقا بطل تحرجني وسلام عايزه اصلي العشاء بياذن
قفلت السكة زفرت بقوة وفجاة وصلتلها رسالة
عيب اوي على فكره لما تزعقي لجوزك لازم يكون في احترام متبادل بينا
رقية: استغفر الله العظيم وقامت ردتله رسالة انا اسفه يا خالد بس بجد احرجتني جدا ياريت متزعلش مني وحشتني اوي على فكره بعثتها بغصة فحلقها ودموع على خدها عشان كانت مشاعر كاذبة مجرد حروف باردة
~~~~~~~ ~~~~~~
وعدت الايام وقعد يعلقها بيه وفعلا هي تعودت عليه وبقيت ترتاح معاه وتتعامل معاه على انه نصيبها بس فجاة اختفى من حياتها ولما رجع بعد ثلاث ايام كانت المفاجاة !! ...........

يتبع

BY عالم القصص والروايات 📚


Warning: Undefined variable $i in /var/www/group-telegram/post.php on line 260

Share with your friend now:
group-telegram.com/ahgeel/2327

View MORE
Open in Telegram


Telegram | DID YOU KNOW?

Date: |

"And that set off kind of a battle royale for control of the platform that Durov eventually lost," said Nathalie Maréchal of the Washington advocacy group Ranking Digital Rights. Apparently upbeat developments in Russia's discussions with Ukraine helped at least temporarily send investors back into risk assets. Russian President Vladimir Putin said during a meeting with his Belarusian counterpart Alexander Lukashenko that there were "certain positive developments" occurring in the talks with Ukraine, according to a transcript of their meeting. Putin added that discussions were happening "almost on a daily basis." At its heart, Telegram is little more than a messaging app like WhatsApp or Signal. But it also offers open channels that enable a single user, or a group of users, to communicate with large numbers in a method similar to a Twitter account. This has proven to be both a blessing and a curse for Telegram and its users, since these channels can be used for both good and ill. Right now, as Wired reports, the app is a key way for Ukrainians to receive updates from the government during the invasion. What distinguishes the app from competitors is its use of what's known as channels: Public or private feeds of photos and videos that can be set up by one person or an organization. The channels have become popular with on-the-ground journalists, aid workers and Ukrainian President Volodymyr Zelenskyy, who broadcasts on a Telegram channel. The channels can be followed by an unlimited number of people. Unlike Facebook, Twitter and other popular social networks, there is no advertising on Telegram and the flow of information is not driven by an algorithm. The Dow Jones Industrial Average fell 230 points, or 0.7%. Meanwhile, the S&P 500 and the Nasdaq Composite dropped 1.3% and 2.2%, respectively. All three indexes began the day with gains before selling off.
from us


Telegram عالم القصص والروايات 📚
FROM American