Telegram Group & Telegram Channel
#رقـــــيـــــة 💕

الحلقة الثالثة عشر

جت سمر ومامتها يجروا على صوت صراخ رقية
سمر: في ايه مالك انتى اجننتي ولا ايه
رقية بتبصلها نظره نارية
سمر بانفعال: اصحي بقا يا رقية مش عشان حتة راجل زبالة هتعملي كده
غمضت رقية عنيها بالم ونطقت بصوت كانه جاي من مكان سحيق
رقية: بصي عالرسالة الي بعثها
جريت سمر عاللاب وشافت الرسالة وقالت بصدمة
سمر: ده ايه ده؟؟ يقتل القتيل ويمشي فجنازته لا تصدقوا هعيط من البراءه دي كلها
ام عمر: في ايه
سمر: بصي يا ماما كاتب ايه
السلام عليكم خير يا ست رقية مبتكلمنيش ليه ولا خلاص لقيتي حد احسن من خالد وما بقتش انفع يعني يا ريت لو في حد ثاني بحياتك عرفيني متسيبينيش متعلق كده
ام عمر: يا مصيبتي بالاخر هيخَوِّن البت الملايكة دي
سمر موجهة كلامها لرقية: هتعملي ايه
رقية تحاملت على نفسها وهديت وقالت بصوت خالي من اي مشاعر
رقية: هنهي كل حاجة
اتجهت رقية ناحية اللاب واختها ومامتها يتابعانها بعيون مليانة خوف وقلق وشفقة
رقية: مش انا الي اخون على فكره اخر مرة قولتلي مش عايز تكلمني عشان زعلان وانا مغلطتش معاك انت اوفرت اوي ولا حضرتك مش شايف نفسك غلطان
خالد: انا مغلطتش انتى بتعتبريني غريب ومش بتحبيني انا بحبك وبحسك مراتى وماطلبتش اكثر من حقي
رقية باستنكار: حقك !!
خالد: وبعدين انتى كنتي موافقة ايه الي غير رايك
رقية بعصبية: انا ما وافقتش انا كنت فاكراك بتهزر
خالد: انا مش فاهم انتى رافضة ليه قولتلك مش هيحصل بينا اكثر من الي حصل
رقية: ليه هو ايه الي حصل بينا ان شاءالله
خالد: هو الكلام الي بيننا ده مش حاجة يعني لما تقوليلي بحبك ووحشتنى ده مش حاجة !!
رقية اتالمت اووووووي وحست نفسها رخيصة جداااا وبصت لسمر ومامتها بصة نارية فيها كل انواع الحرقة والوجع والعتاب بصة ترجمت كل مشاعرها ناحيتهم نظرة بتقولهم انتوا السبب انتوا فهمتوني ان ده طبيعي انتوا خليتوني اتخلى عن حيائي وكرامتى واهو بقا يعايرني
سمر ومامتها قاموا طلعوا من الاوضة بسكات التفتت رقية ناحية الشاشة وحاولت تكتب مع انها مش شايف حروف الكيبورد من كثرة الدموع وكتبت بايادي مرتعشة
رقية: لو سمحت كفاية كده وزي ما تقابلنا بالمعروف خلينا نفترق بالمعروف
خالد اتصدم من كلامها ماكانش فاكر انها ممكن تفكر في الفراق مهما حصل وانه مهما ضغط عليها هيحصل على الي عايزه من غير ما يخسرها باللحظة دي اكتشف انه حبها حبها ببقايا قلب مريض بس حبها حب برائتها ورقتها حب حتى سذاجتها
خالد: انتى بتقولي ايه يا رقية ده ابغض الحلال عند الله الفراق
رقية ببرود: تقصد الطلاق
خالد بعصبية: هو انتى دلوقتى جاية تصححيلي العبارات
اكمل محاولا الهدوء: لو سمحتى يا حبيبتى خلينا نكلم بالهداوة
رقية: ما بقاش في حاجة نكلم فيها
خالد: يا رقية افهمي انا كنت بهزر معاكى
رقية: ههههههههههههه والله !!
خالد: اه والله كنت بهزر كنت عايز اشوف هتقولي ايه وهتوافقي تيجي معايا ولا لا
رقية بنفاذ صبر: بس يا خالد بس انت ايه الحلفان عندك سهل اوي كده انا مابقتش رقية القطة المغمضة واول ما حد يحلفلي اصدقه على طول عايز تفهمني ان الزعل ده والسيناريو الي عملته ده كله مجرد تمثيلية !!
خالد: رقية لو سمحتى متخليش الهزار بينا يقلب جد
رقية: لو سمحت متصعبش عليا الامور وخلينا نفترق بالمعروف
خالد: لو الفراق عندك سهل وتبيعي بسهولة انا مقدرش انتى قلبي وروحي وعمري وكل حياتي ومقدرش اعيش من غيرك
رقية: خلاص بقا خلااااااص كفاية كدب انا معدتي قلبت وحاسة هرجع من قرفك ارحمني يااخي ارحمني من كذبك وغشك وغدرك وندالتك ما بقتش قادرة استحملك اكثر من كده ارحمني بقا
خالد:عشان خاطري اهدي يا حبيبتي بصي يا رقية .. انا جالي شغل ضروري مضطر اقفل بس اخلص هكلمك فون ونتفق وكمان تكونى هديتي ماشي؟ رقية: ما بقاش في بينا كلام
قفلت رقية مع خالد ودفنت وشها بين ايديها واجهشت في بكاء مرير جت سمر حضنتها بشدة وهي بتعيط
سمر: بس يا حبيبتى بس ده واطي وميستاهلكيش
رقية: انا تعبااانة تعبانة اوي يا سمر ده اهانني كرامتى مذبوحة انا موجوعة اووووووووووي يا سمر اوي انا عمري ما غلطت ولا اذيت حد ليه يحصل معايا كده عملت ايه يستاهل العقاب ده اااااااااااااااااااااااااااه
سمر: بس يا حبيبتي بس ارضي بالي كتبهولك ربنا قولي الحمد لله
رقية بصوت ضعيف: الحمد لله
سمر: انسي بقا يا حبيبتى
رقية: انسى!! ازااااااي هنسى ازااااااااااي مفيش قوة ممكن تنسيني الجرح الي اتحفر جوايا ده ده اتحفر بادق مسمار فيك يا كون اتحفر زي ما بيحفر النحات رسمته الجرح علّم ومش ممكن يتنسي
سمر: الايام هتنسيكى ده النسيان نعمة
رقية: مش هنسى مش هنسى يا سمر ده الجرح كبير اووووووووي قلبي واجعني ده قالي كلام صعب اوووي قال اني خاينة انا مقهورة مقهووووووووووووووووووووورة ياااااارب اعمل ايه يـــــــــــــــــــــــــــا رب
وهي بالحال ده سمعت النداء الله اكبر الله اكبر
سمر : صدق الله الحق ده اذان الظهر يلا

قومي صلي وادع
👍41



group-telegram.com/ahgeel/2376
Create:
Last Update:

#رقـــــيـــــة 💕

الحلقة الثالثة عشر

جت سمر ومامتها يجروا على صوت صراخ رقية
سمر: في ايه مالك انتى اجننتي ولا ايه
رقية بتبصلها نظره نارية
سمر بانفعال: اصحي بقا يا رقية مش عشان حتة راجل زبالة هتعملي كده
غمضت رقية عنيها بالم ونطقت بصوت كانه جاي من مكان سحيق
رقية: بصي عالرسالة الي بعثها
جريت سمر عاللاب وشافت الرسالة وقالت بصدمة
سمر: ده ايه ده؟؟ يقتل القتيل ويمشي فجنازته لا تصدقوا هعيط من البراءه دي كلها
ام عمر: في ايه
سمر: بصي يا ماما كاتب ايه
السلام عليكم خير يا ست رقية مبتكلمنيش ليه ولا خلاص لقيتي حد احسن من خالد وما بقتش انفع يعني يا ريت لو في حد ثاني بحياتك عرفيني متسيبينيش متعلق كده
ام عمر: يا مصيبتي بالاخر هيخَوِّن البت الملايكة دي
سمر موجهة كلامها لرقية: هتعملي ايه
رقية تحاملت على نفسها وهديت وقالت بصوت خالي من اي مشاعر
رقية: هنهي كل حاجة
اتجهت رقية ناحية اللاب واختها ومامتها يتابعانها بعيون مليانة خوف وقلق وشفقة
رقية: مش انا الي اخون على فكره اخر مرة قولتلي مش عايز تكلمني عشان زعلان وانا مغلطتش معاك انت اوفرت اوي ولا حضرتك مش شايف نفسك غلطان
خالد: انا مغلطتش انتى بتعتبريني غريب ومش بتحبيني انا بحبك وبحسك مراتى وماطلبتش اكثر من حقي
رقية باستنكار: حقك !!
خالد: وبعدين انتى كنتي موافقة ايه الي غير رايك
رقية بعصبية: انا ما وافقتش انا كنت فاكراك بتهزر
خالد: انا مش فاهم انتى رافضة ليه قولتلك مش هيحصل بينا اكثر من الي حصل
رقية: ليه هو ايه الي حصل بينا ان شاءالله
خالد: هو الكلام الي بيننا ده مش حاجة يعني لما تقوليلي بحبك ووحشتنى ده مش حاجة !!
رقية اتالمت اووووووي وحست نفسها رخيصة جداااا وبصت لسمر ومامتها بصة نارية فيها كل انواع الحرقة والوجع والعتاب بصة ترجمت كل مشاعرها ناحيتهم نظرة بتقولهم انتوا السبب انتوا فهمتوني ان ده طبيعي انتوا خليتوني اتخلى عن حيائي وكرامتى واهو بقا يعايرني
سمر ومامتها قاموا طلعوا من الاوضة بسكات التفتت رقية ناحية الشاشة وحاولت تكتب مع انها مش شايف حروف الكيبورد من كثرة الدموع وكتبت بايادي مرتعشة
رقية: لو سمحت كفاية كده وزي ما تقابلنا بالمعروف خلينا نفترق بالمعروف
خالد اتصدم من كلامها ماكانش فاكر انها ممكن تفكر في الفراق مهما حصل وانه مهما ضغط عليها هيحصل على الي عايزه من غير ما يخسرها باللحظة دي اكتشف انه حبها حبها ببقايا قلب مريض بس حبها حب برائتها ورقتها حب حتى سذاجتها
خالد: انتى بتقولي ايه يا رقية ده ابغض الحلال عند الله الفراق
رقية ببرود: تقصد الطلاق
خالد بعصبية: هو انتى دلوقتى جاية تصححيلي العبارات
اكمل محاولا الهدوء: لو سمحتى يا حبيبتى خلينا نكلم بالهداوة
رقية: ما بقاش في حاجة نكلم فيها
خالد: يا رقية افهمي انا كنت بهزر معاكى
رقية: ههههههههههههه والله !!
خالد: اه والله كنت بهزر كنت عايز اشوف هتقولي ايه وهتوافقي تيجي معايا ولا لا
رقية بنفاذ صبر: بس يا خالد بس انت ايه الحلفان عندك سهل اوي كده انا مابقتش رقية القطة المغمضة واول ما حد يحلفلي اصدقه على طول عايز تفهمني ان الزعل ده والسيناريو الي عملته ده كله مجرد تمثيلية !!
خالد: رقية لو سمحتى متخليش الهزار بينا يقلب جد
رقية: لو سمحت متصعبش عليا الامور وخلينا نفترق بالمعروف
خالد: لو الفراق عندك سهل وتبيعي بسهولة انا مقدرش انتى قلبي وروحي وعمري وكل حياتي ومقدرش اعيش من غيرك
رقية: خلاص بقا خلااااااص كفاية كدب انا معدتي قلبت وحاسة هرجع من قرفك ارحمني يااخي ارحمني من كذبك وغشك وغدرك وندالتك ما بقتش قادرة استحملك اكثر من كده ارحمني بقا
خالد:عشان خاطري اهدي يا حبيبتي بصي يا رقية .. انا جالي شغل ضروري مضطر اقفل بس اخلص هكلمك فون ونتفق وكمان تكونى هديتي ماشي؟ رقية: ما بقاش في بينا كلام
قفلت رقية مع خالد ودفنت وشها بين ايديها واجهشت في بكاء مرير جت سمر حضنتها بشدة وهي بتعيط
سمر: بس يا حبيبتى بس ده واطي وميستاهلكيش
رقية: انا تعبااانة تعبانة اوي يا سمر ده اهانني كرامتى مذبوحة انا موجوعة اووووووووووي يا سمر اوي انا عمري ما غلطت ولا اذيت حد ليه يحصل معايا كده عملت ايه يستاهل العقاب ده اااااااااااااااااااااااااااه
سمر: بس يا حبيبتي بس ارضي بالي كتبهولك ربنا قولي الحمد لله
رقية بصوت ضعيف: الحمد لله
سمر: انسي بقا يا حبيبتى
رقية: انسى!! ازااااااي هنسى ازااااااااااي مفيش قوة ممكن تنسيني الجرح الي اتحفر جوايا ده ده اتحفر بادق مسمار فيك يا كون اتحفر زي ما بيحفر النحات رسمته الجرح علّم ومش ممكن يتنسي
سمر: الايام هتنسيكى ده النسيان نعمة
رقية: مش هنسى مش هنسى يا سمر ده الجرح كبير اووووووووي قلبي واجعني ده قالي كلام صعب اوووي قال اني خاينة انا مقهورة مقهووووووووووووووووووووورة ياااااارب اعمل ايه يـــــــــــــــــــــــــــا رب
وهي بالحال ده سمعت النداء الله اكبر الله اكبر
سمر : صدق الله الحق ده اذان الظهر يلا

قومي صلي وادع

BY عالم القصص والروايات 📚


Warning: Undefined variable $i in /var/www/group-telegram/post.php on line 260

Share with your friend now:
group-telegram.com/ahgeel/2376

View MORE
Open in Telegram


Telegram | DID YOU KNOW?

Date: |

The message was not authentic, with the real Zelenskiy soon denying the claim on his official Telegram channel, but the incident highlighted a major problem: disinformation quickly spreads unchecked on the encrypted app. Overall, extreme levels of fear in the market seems to have morphed into something more resembling concern. For example, the Cboe Volatility Index fell from its 2022 peak of 36, which it hit Monday, to around 30 on Friday, a sign of easing tensions. Meanwhile, while the price of WTI crude oil slipped from Sunday’s multiyear high $130 of barrel to $109 a pop. Markets have been expecting heavy restrictions on Russian oil, some of which the U.S. has already imposed, and that would reduce the global supply and bring about even more burdensome inflation. Two days after Russia invaded Ukraine, an account on the Telegram messaging platform posing as President Volodymyr Zelenskiy urged his armed forces to surrender. The regulator said it has been undertaking several campaigns to educate the investors to be vigilant while taking investment decisions based on stock tips. At this point, however, Durov had already been working on Telegram with his brother, and further planned a mobile-first social network with an explicit focus on anti-censorship. Later in April, he told TechCrunch that he had left Russia and had “no plans to go back,” saying that the nation was currently “incompatible with internet business at the moment.” He added later that he was looking for a country that matched his libertarian ideals to base his next startup.
from us


Telegram عالم القصص والروايات 📚
FROM American