Telegram Group & Telegram Channel
#رقـــــيـــــة 💕

الحلقة 29

رقية بقيت هتتشل من التفكير ومنظر يزيد الي بيرعب وهي مش لاقية سبب ولا تبرير للتخاريف الي بيقولها
رقية: ممكن بقا تهدى وتفهمني الي بيحصل
يزيد: مش عايز اكلم
رقية: وانا بقا عايزــــــــــ
قاطعها بزعيق وعصبية: اسسسسسسسسسسسسسسكتى مش عايز اسمع حس
قامت رقية خرست خالص وقاعدة مصدومة وقالت استناه يهدى بقوا قرابة الساعتين وهما شايفين بعض وساكتين ورقية بتعيط وده الي عصب يزيد زيادة عشان مبيحبش يشوف دموعها
يزيد بغيظ: بتعيطي ليه
رقية: مفيش
يزيد: ازاي يعني مفيش بتعيطي ليه بقولك
رقية: عشان مش عارفة مالك فجاة قلبت عليا وانا مش فاهمة حاجة حسستني بالقهر
يزيد: يااااااااااااااااه هو انا قهرتك اوي للدرجة دي
رقية:ــــــــــــــــ
يزيد: امال انتى عملتى ايه
رقية: ايه
يزيد: لما نكون نكلم في مستقبلنا وحياتنا وحضرتك تنطي تكلميني عن عمك ده اسمه ايه
مالهوش اسم غير انك مستهترة ومش مهتمة ومش فارق معاكى حاجة
رقية باذبهلال: انا؟؟ لا والله دنا بس عشان شفت صورته بالصدفة
يزيد: لا وكمان بتقوليلي هروح يعني حتى اذن مفيش هتروحي من دماغك يعني؟؟
رقية: لا والله مقصدش كده وكنت هستاذن طبعا هي بس صورة جت في طريقي صدفة فاكلمت عنه
يزيد: بتكلمي عنه واحنا في مشكلتنا دي؟؟ للدرجة مش فارقة معاكى حياتنا ولا علاقتنا؟؟ طب والله لاعلمك الادب و والله ماانتى رايحاله يا رقية
رقية: نبقى نكلم في الموضوع ده بعدين ان شاء الله
يزيد: بقولك حلفت مفيش نزول في حتة
رقية مستغربة من الكائن الي ظهر قدامها فجاة: الي تشوفه
يزيد: بصي يا رقية انا مش هقدر اكمل معاكى مش هقدر اكمل مع واحدة مبتحبنيش
انتى اصلا عمرك ما حبيتيني لو بتحبيني ما كنتيش اتصرفتي كده ولا فكرتى تبعدي عليا لانك ساعتها ما كنتيش هتعرفي بس شكلك كنتى بتتسلي وخلاص مش عارفة ان الي بتلعبي بيه ده قلب انسان انسااااان وهتتحاسبي عليه
رقية: ايه الي انت بتقوله ده والله العظيم مكانتك كبيرة اوي عندي عشان كده خايفة ربنا يعاقبني بيك ويحرمني منك انا عرفت ان المعصية بتتنزع منها البركة وعقابها هيحل بصاحبها عاجلا او اجلا فخفت خفت اخسرك
والله كل الي بعمله عشان ربنا يباركلنا وعايزه ربنا يجمعني بيك في الحلال مش عايزه غير الحلال
يزيد بنبرة استهزاء: ربنا يقوي ايمانك
واكمل قائلا
يزيد: ووقت نومك الي غيرتيه ده اسمه ايه فاكره فاكره لما جيتي قولتيلي انا تعبانة وعايزه ابقى انام بدري وتعبت من السهر ما فكرتيش فيا ما فكرتيش هكلمك امتى لما بالليل تنامي وبالنهار انا بالشغل ولا نسيتي مواعيد شغلي كمان
رقية: لا والله مش كده بس فعلا انا بقيت اتعب جدا من السهر ومعرفش بمواعيد شغلك الجديدة ولما وافقتني مش جه عبالي ان دي مواعيد شغلك
يزيد بنظرة حملت الكثير من المشاعر المهينة: مش عايز اعرفك يا رقية انا من كثر حبي ليكي كرهتك وقفل في وشها وسابها غرقانة ف بحر اوجاعها

وبقوا كده يومين يسيبها تعاني الم الفراق ويرجعلها يوم بعد محايلاتها الكثيرة فتفرح برجوعه مع وجع كلمته الي بيقولهالها في كل مرة رجعت بس عشان اعتذرتى كثير بس يرجع ثاني يسيبها
واخر مرة كان بقا شكلها صعب اوي وما بقتش مستحملة الوضع والم الحب الحرام وتعلقها بغير الله معذبها وبعد ما سابها وقفل معاها
فضلت اكثر من ساعة وهي ضامة رجليها لصدرها ولفاهم بايديها وبتعيط وبعدين قامت توضت وصليت ركعتين عشان تهدى ولقيت نفسها محتاجة تعمل حاجة كانت بتعملها زمان
قامت تكتب
مسكت القلم وابتدت تخط في حروفها الي كتبتها بوجع قلبها
وجع المعصية والحب الحرام لو عرفت دينها كانت حافظت على قلبها وماكانتش اتوجعت كل ده
مقدرتش تسكت عن الي حصل قعدت تتخبط بين كرامتها ووسواسها ونفسها وبالاخر قررت تكلمه وتحاول معاه يرجعلها ومش يسيبها ما بقتش عايزه حاجة غير يرجعلها ماكانتش عارفة ان توبتها هتخليها تخسره ماكانتش عارفة ان التوبة طريقها صعب ولازم تتخلص من المعصية واوجاعها عشان تقدر تكمل فقامت تكلمه ابتدت تكتب في الرسالة
معرفش ليه ببعثلك الكلام ده بس جايز عشان حاسة انه امانة عندي
لما سبتني كنت لسه مخلصتوش فتعبت اووووي لحتى خلصته كل كلمة كانت بدموع فراق وعذاب والم
هي حياتي بقيت كده عذاب الم دموع تعاااااااسة
اقصى امنية عندي هي المـــــــــــــــــــــــــــــوت
وبعثتله الخاطرة الي كانت كتبتها لما سابها ودي هنشوفها في الحلقة الجاية ان شاء الله انتظرونا
👍1



group-telegram.com/ahgeel/2449
Create:
Last Update:

#رقـــــيـــــة 💕

الحلقة 29

رقية بقيت هتتشل من التفكير ومنظر يزيد الي بيرعب وهي مش لاقية سبب ولا تبرير للتخاريف الي بيقولها
رقية: ممكن بقا تهدى وتفهمني الي بيحصل
يزيد: مش عايز اكلم
رقية: وانا بقا عايزــــــــــ
قاطعها بزعيق وعصبية: اسسسسسسسسسسسسسسكتى مش عايز اسمع حس
قامت رقية خرست خالص وقاعدة مصدومة وقالت استناه يهدى بقوا قرابة الساعتين وهما شايفين بعض وساكتين ورقية بتعيط وده الي عصب يزيد زيادة عشان مبيحبش يشوف دموعها
يزيد بغيظ: بتعيطي ليه
رقية: مفيش
يزيد: ازاي يعني مفيش بتعيطي ليه بقولك
رقية: عشان مش عارفة مالك فجاة قلبت عليا وانا مش فاهمة حاجة حسستني بالقهر
يزيد: يااااااااااااااااه هو انا قهرتك اوي للدرجة دي
رقية:ــــــــــــــــ
يزيد: امال انتى عملتى ايه
رقية: ايه
يزيد: لما نكون نكلم في مستقبلنا وحياتنا وحضرتك تنطي تكلميني عن عمك ده اسمه ايه
مالهوش اسم غير انك مستهترة ومش مهتمة ومش فارق معاكى حاجة
رقية باذبهلال: انا؟؟ لا والله دنا بس عشان شفت صورته بالصدفة
يزيد: لا وكمان بتقوليلي هروح يعني حتى اذن مفيش هتروحي من دماغك يعني؟؟
رقية: لا والله مقصدش كده وكنت هستاذن طبعا هي بس صورة جت في طريقي صدفة فاكلمت عنه
يزيد: بتكلمي عنه واحنا في مشكلتنا دي؟؟ للدرجة مش فارقة معاكى حياتنا ولا علاقتنا؟؟ طب والله لاعلمك الادب و والله ماانتى رايحاله يا رقية
رقية: نبقى نكلم في الموضوع ده بعدين ان شاء الله
يزيد: بقولك حلفت مفيش نزول في حتة
رقية مستغربة من الكائن الي ظهر قدامها فجاة: الي تشوفه
يزيد: بصي يا رقية انا مش هقدر اكمل معاكى مش هقدر اكمل مع واحدة مبتحبنيش
انتى اصلا عمرك ما حبيتيني لو بتحبيني ما كنتيش اتصرفتي كده ولا فكرتى تبعدي عليا لانك ساعتها ما كنتيش هتعرفي بس شكلك كنتى بتتسلي وخلاص مش عارفة ان الي بتلعبي بيه ده قلب انسان انسااااان وهتتحاسبي عليه
رقية: ايه الي انت بتقوله ده والله العظيم مكانتك كبيرة اوي عندي عشان كده خايفة ربنا يعاقبني بيك ويحرمني منك انا عرفت ان المعصية بتتنزع منها البركة وعقابها هيحل بصاحبها عاجلا او اجلا فخفت خفت اخسرك
والله كل الي بعمله عشان ربنا يباركلنا وعايزه ربنا يجمعني بيك في الحلال مش عايزه غير الحلال
يزيد بنبرة استهزاء: ربنا يقوي ايمانك
واكمل قائلا
يزيد: ووقت نومك الي غيرتيه ده اسمه ايه فاكره فاكره لما جيتي قولتيلي انا تعبانة وعايزه ابقى انام بدري وتعبت من السهر ما فكرتيش فيا ما فكرتيش هكلمك امتى لما بالليل تنامي وبالنهار انا بالشغل ولا نسيتي مواعيد شغلي كمان
رقية: لا والله مش كده بس فعلا انا بقيت اتعب جدا من السهر ومعرفش بمواعيد شغلك الجديدة ولما وافقتني مش جه عبالي ان دي مواعيد شغلك
يزيد بنظرة حملت الكثير من المشاعر المهينة: مش عايز اعرفك يا رقية انا من كثر حبي ليكي كرهتك وقفل في وشها وسابها غرقانة ف بحر اوجاعها

وبقوا كده يومين يسيبها تعاني الم الفراق ويرجعلها يوم بعد محايلاتها الكثيرة فتفرح برجوعه مع وجع كلمته الي بيقولهالها في كل مرة رجعت بس عشان اعتذرتى كثير بس يرجع ثاني يسيبها
واخر مرة كان بقا شكلها صعب اوي وما بقتش مستحملة الوضع والم الحب الحرام وتعلقها بغير الله معذبها وبعد ما سابها وقفل معاها
فضلت اكثر من ساعة وهي ضامة رجليها لصدرها ولفاهم بايديها وبتعيط وبعدين قامت توضت وصليت ركعتين عشان تهدى ولقيت نفسها محتاجة تعمل حاجة كانت بتعملها زمان
قامت تكتب
مسكت القلم وابتدت تخط في حروفها الي كتبتها بوجع قلبها
وجع المعصية والحب الحرام لو عرفت دينها كانت حافظت على قلبها وماكانتش اتوجعت كل ده
مقدرتش تسكت عن الي حصل قعدت تتخبط بين كرامتها ووسواسها ونفسها وبالاخر قررت تكلمه وتحاول معاه يرجعلها ومش يسيبها ما بقتش عايزه حاجة غير يرجعلها ماكانتش عارفة ان توبتها هتخليها تخسره ماكانتش عارفة ان التوبة طريقها صعب ولازم تتخلص من المعصية واوجاعها عشان تقدر تكمل فقامت تكلمه ابتدت تكتب في الرسالة
معرفش ليه ببعثلك الكلام ده بس جايز عشان حاسة انه امانة عندي
لما سبتني كنت لسه مخلصتوش فتعبت اووووي لحتى خلصته كل كلمة كانت بدموع فراق وعذاب والم
هي حياتي بقيت كده عذاب الم دموع تعاااااااسة
اقصى امنية عندي هي المـــــــــــــــــــــــــــــوت
وبعثتله الخاطرة الي كانت كتبتها لما سابها ودي هنشوفها في الحلقة الجاية ان شاء الله انتظرونا

BY عالم القصص والروايات 📚


Warning: Undefined variable $i in /var/www/group-telegram/post.php on line 260

Share with your friend now:
group-telegram.com/ahgeel/2449

View MORE
Open in Telegram


Telegram | DID YOU KNOW?

Date: |

Under the Sebi Act, the regulator has the power to carry out search and seizure of books, registers, documents including electronics and digital devices from any person associated with the securities market. Right now the digital security needs of Russians and Ukrainians are very different, and they lead to very different caveats about how to mitigate the risks associated with using Telegram. For Ukrainians in Ukraine, whose physical safety is at risk because they are in a war zone, digital security is probably not their highest priority. They may value access to news and communication with their loved ones over making sure that all of their communications are encrypted in such a manner that they are indecipherable to Telegram, its employees, or governments with court orders. Telegram does offer end-to-end encrypted communications through Secret Chats, but this is not the default setting. Standard conversations use the MTProto method, enabling server-client encryption but with them stored on the server for ease-of-access. This makes using Telegram across multiple devices simple, but also means that the regular Telegram chats you’re having with folks are not as secure as you may believe. Perpetrators of these scams will create a public group on Telegram to promote these investment packages that are usually accompanied by fake testimonies and sometimes advertised as being Shariah-compliant. Interested investors will be asked to directly message the representatives to begin investing in the various investment packages offered.
from us


Telegram عالم القصص والروايات 📚
FROM American