خلاصه بررسی اولیه درباره حمله به بیمارستان «ناصر» در خانیونس: شش نفر از کشتهشدگان تروریست بودند، و یکی از آنها در حمله به اسرائیل در تاریخ ۷ اکتبر شرکت داشت.
بررسی اولیه درباره حمله به دوربین نظارتی در بیمارستان «ناصر» در خانیونس امروز (سهشنبه) به رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل، سپهبد ایال زامیر، توسط فرمانده فرماندهی جنوب، سرلشکر یانیو عسور، ارائه شد.
بر اساس بررسی اولیه، نیروهای تیپ گولانی که در منطقه خانیونس برای خنثیسازی و نابودی زیرساختهای تروریستی فعالیت میکنند، دوربینی را شناسایی کردند که توسط حماس در نزدیکی بیمارستان «ناصر» نصب شده بود. این دوربین مظنون به رصد بر فعالیت نیروهای ارتش و هدایت عملیات تروریستی علیه آنها بود. این نتیجهگیری با توجه به استفاده نظامی سازمانهای تروریستی از بیمارستانها در طول جنگ، و داده های اطلاعاتی مبنی بر استفاده حماس از بیمارستان «ناصر» برای فعالیتهای تروریستی، تقویت شد.
رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل تأکید کرد که حماس بهطور سیستماتیک و با نیت سوء از مکانهای حساس و زیرساختهای غیرنظامی مانند بیمارستانها استفاده میکند، و از آنها برای جمعآوری اطلاعات تصویری گسترده و مخفی و همچنین هدایت عملیات تروریستی علیه نیروهای ارتش بهره میبرد.
خلاصه بررسی اولیه درباره حمله به بیمارستان «ناصر» در خانیونس: شش نفر از کشتهشدگان تروریست بودند، و یکی از آنها در حمله به اسرائیل در تاریخ ۷ اکتبر شرکت داشت.
بررسی اولیه درباره حمله به دوربین نظارتی در بیمارستان «ناصر» در خانیونس امروز (سهشنبه) به رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل، سپهبد ایال زامیر، توسط فرمانده فرماندهی جنوب، سرلشکر یانیو عسور، ارائه شد.
بر اساس بررسی اولیه، نیروهای تیپ گولانی که در منطقه خانیونس برای خنثیسازی و نابودی زیرساختهای تروریستی فعالیت میکنند، دوربینی را شناسایی کردند که توسط حماس در نزدیکی بیمارستان «ناصر» نصب شده بود. این دوربین مظنون به رصد بر فعالیت نیروهای ارتش و هدایت عملیات تروریستی علیه آنها بود. این نتیجهگیری با توجه به استفاده نظامی سازمانهای تروریستی از بیمارستانها در طول جنگ، و داده های اطلاعاتی مبنی بر استفاده حماس از بیمارستان «ناصر» برای فعالیتهای تروریستی، تقویت شد.
رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل تأکید کرد که حماس بهطور سیستماتیک و با نیت سوء از مکانهای حساس و زیرساختهای غیرنظامی مانند بیمارستانها استفاده میکند، و از آنها برای جمعآوری اطلاعات تصویری گسترده و مخفی و همچنین هدایت عملیات تروریستی علیه نیروهای ارتش بهره میبرد.
#جنبش_فرزندان_ایران
BY 👑ܭߊܝ̇ߺߊܠܙ ܥܼܝ̇ߺܢ̣ܚ݅ܓ ܦ̇ܝܝ̇ܝ̇ߺܥߊܔ ߊیܝߊܔ♟
The last couple days have exemplified that uncertainty. On Thursday, news emerged that talks in Turkey between the Russia and Ukraine yielded no positive result. But on Friday, Reuters reported that Russian President Vladimir Putin said there had been some “positive shifts” in talks between the two sides. The account, "War on Fakes," was created on February 24, the same day Russian President Vladimir Putin announced a "special military operation" and troops began invading Ukraine. The page is rife with disinformation, according to The Atlantic Council's Digital Forensic Research Lab, which studies digital extremism and published a report examining the channel. Sebi said data, emails and other documents are being retrieved from the seized devices and detailed investigation is in progress. The company maintains that it cannot act against individual or group chats, which are “private amongst their participants,” but it will respond to requests in relation to sticker sets, channels and bots which are publicly available. During the invasion of Ukraine, Pavel Durov has wrestled with this issue a lot more prominently than he has before. Channels like Donbass Insider and Bellum Acta, as reported by Foreign Policy, started pumping out pro-Russian propaganda as the invasion began. So much so that the Ukrainian National Security and Defense Council issued a statement labeling which accounts are Russian-backed. Ukrainian officials, in potential violation of the Geneva Convention, have shared imagery of dead and captured Russian soldiers on the platform. As the war in Ukraine rages, the messaging app Telegram has emerged as the go-to place for unfiltered live war updates for both Ukrainian refugees and increasingly isolated Russians alike.
from us